"Wycieczka do Warszawy"

Dnia 25.09.2015r. klasy 1a i 1b Publicznego gimnazjum nr 1 w Brzegu wraz z opiekunami i wychowawcami wybrały się na wycieczkę do stolicy Polski- Warszawy. O godzinie 3:50 rano zebraliśmy się na Placu Zamkowym. Tam czekał na nas sprawdzony przez policję autobus. Równo o godzinie 4:00 wszyscy uczniowie i opiekunowie zajęli siedzenia i odjechaliśmy. Podróż minęła nam w przyjemnej,miłej atmosferze i już o godzinie 10:00 byliśmy gotowi zwiedzać „Łazienki Królewskie”.Po przekroczeniu bramy wejściowej, wychowawcy zaprowadzili nas do miłych pań, które podzieliły nas na dwie grupy i rozdały nam słuchawki, przez które mogliśmy wyraźnie usłyszeć przewodnika. Pani przewodnik kierowała się z nami w stronę Pałacu na Wyspie, którego założycielem był Stanisław August, który szukając miejsca na swą letnią, królewską rezydencje zakupił łaźnię.Przewodnik oprowadzał nas po różnych salach i pokojach Pałacu. Jedną z nich była sala balowa.Po zwiedzaniu Łazienek o godzinie 12:00 ustawiliśmy się przed wejściem do Sejmu RP. Tylko jeden z opiekunów mógł zabrać telefon w celu robienia zdjęć. Przeszliśmy później przez specjalne bramki, które dodatkowo sprawdzały czy na teren sejmu nie wnosimy niepotrzebnych urządzeń.